hello everyone!

Vandaag schrijf ik een review over de PCLE crème van Biodermal.

blog-biodermal

Ik heb deze crème  gekocht. Omdat ik best een onzuivere huid heb met veel littekentjes en oneffenheden, is deze crème mij aangeraden.  Het is een hele kleine tube maar je hebt niet veel nodig om het over je gezicht te verdelen, dus je kan er best wel lang mee.

Voor dat ik deze crème kocht heb ik hier veel reviews over gelezen, deze waren niet altijd positief. je huis zou er vet van worden, en je zou er puistjes door krijgen. Zo heb ik het niet ervaren. Ik gebruik deze crème iedere ochtend en avond na het reinigen van mijn gezicht. Mijn gezicht wordt er niet vet van, ook krijg ik er geen pukkeltjes door. En mijn littekentjes en rode vlekjes zijn al een stuk minder! Ik kan deze crème dus echt aanraden!

De creme is wel een wat dikkige substantie, dus wel even wennen als je crème uit een potje gewent bent. Het is ook heerlijk voor in de winter, het helpt goed tegen de droge huid.

Waar staat PCLE nou eigenlijk voor?

  • P: natuurlijke glycoproteïnen  ( Glycoproteïne bestaan uit een proteïne en suiker. glycoproteïne zijn goed voor talrijke functies, bijvoorbeeld als bestanddeel van celmembramen, bloedplasma of in het immuunsysteem. het werkt  als een beschermend net op de huid waaronder het vocht opgeslagen wordt. De huid wordt op deze manier gladder)

 

  • CL: collageen in de vorm van plantaardig curatoria extract ( dit is om de huid te verjongen)

 

  • E: vitamine E ( Vitamine E zorgt ervoor dat je huid minder snel verbrandt, het verminderd de zichtbaarheid van pigmentvlekjes en littekens.)

 

Ik heb deze crème van Biodermal bij de Kruitvat gekocht voor 11,95.

Dus ik zeg AANRADER!

 

