Hey iedereen!

vandaag ga ik mijn avond gezicht routine aan jullie laten zien!

Als ik naar bed ga trek ik altijd eerst mijn pyjama aan, daarna ga ik naar de badkamer.

Als eerst reinig ik mijn gezicht met deze make-up doekjes van Nivea. Zo haal ik de meeste make-up van mijn gezicht af. Deze reinigingsdoekjes voelen zacht aan en prikken niet op je gezicht!

Deze reinigingsdoekjes van Nivea zijn 3,50 euro.

nivea-3in1-verzorgende-micellair-reinigingsdoekjes_hr

Vervolgens haal ik mijn oog make-up er af. Dit doe ik met deze oog make-up reiniging van de Kruitvat. Deze remover werkt goed, hij haalt alle make-up er goed af. Deze remover is wel heel erg vet, dus nadat je dit hebt gebruikt moet je wel even je gezicht wassen met water 🙂

deze kost: 1,50 euro

9246931386398

Vervolgens gebruik ik Garnier Micellar clearing water om de laatste make-up en restjes er af te halen. Ik vind dit micellar water heel erg fijn, het voelt fris en schoon aan. Ook reinigt  het goed!

Deze kost: 6,50 euro

lidoff_540x540

 

En dan als laatste breng ik een crème  aan op mijn gezicht.  Ik gebruik de face gel van Priori. Dit is een hele fijne gel, je hebt er niet veel van nodig om het over je hele gezicht te verdelen. Het trekt goed in en je huid voelt hierna weer zacht aan!

dit kost: 35,00 euro

11289380-2284394914330920

Hierna ga ik lekker naar bed!

Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben, als jullie vragen hebben over 1 van deze producten kunnen jullie altijd reageren!

doeidoei!! ❤

 

