hee allemaal!,

vandaag ga ik wat schrijven over het haarmasker wat ik heb gekocht.

het heet : keratin restore mask van Wella

IMG_0526IMG_0521

dit is hem dan! ik heb hem vorige week gekocht bij de kapper. dit masker is vooral voor droog haar. je moet het 1x per week ( niet vaker) in je haar smeren, en dan vooral in de puntjes.  de kapper zei tegen mij dat je niet heel veel moet gebruiken omdat het heel geconsenteerd spul is. Je masseert dit in je haar en verdeeld het over je puntjes. laat dit 10 tot 15 minuten zitten en was het dan uit. de kapper zei tegen mij dat je het ook rustig een uur kon laten zitten, zodat het helemaal goed intrekt.

het masker bevat een combinatie van luxe oliën (Argan, jojoba en amandel olie) die in de haarstructuur dringen om het haar van binnenuit te verzorgen.

als je het masker uitspoelt is je haar daarna heel erg zacht. heerlijk:) en het masker ruikt ook super lekker!  AANRADER

kusjes Isa.

