heee,

ik ga nu mijn favoriete lush spullen aan jullie laten zien! ( ik gebruik ze iedere dag)

image1image5 (1)

dit zijn een paar van mijn lush spulletjes 🙂

image21image15

Dit is de shine so bright haarbalsem tegen gespleten haarpuntjes.  HET RUIKT ECHT HEERLIJK! deze balsem is op basis van kokosolie en sheaboter. ik smeer het er iedere avond in, omdat ik best wel droog haar heb.  maar het werkt wel!  je haar gaat er van glanzen en het ziet er gezonder uit!

image24image26

Dit is een vers gezichtsmasker van bosbessen. hij ruikt echt heerlijk!  bosbessen zijn antioxidanten en in combinatie met de kamille en kalamijnpoeder wat er in zit kalmeren ze je huid. je moet het aanbrengen op een droge en schone huid. dan 10 minuten laten zitten, vervolgens was je het er af met lauw water. hierna is je hele gezicht zacht en voelt lekker aan! aanrader!!

image29image30

dit is een gezichtsreiniger (ultrabland) . deze reiniger is gemaakt op oliebasis en reinigt alle huidtypen. het is een hele zachte reiniger. ik vind wel dat je huid er heel vet van gaat voelen, het voelt kleverig als je het eraf haalt. dit vind ik iets minder fijn 😦

als laatst heb ik nog de lush herbalism. dit is soort zachte scrub, ik gebruik hem in de ochtend en in de avond, en je huid wordt er heel zacht van. er zit in: kamille, brandnetel,rozemarijn, en Chinese klei in. deze is echt een aanrader!

dit waren mijn favoriete lush dingetjes. ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

kusjes Isa

