heyhoi,

Ik was laatst in Amsterdam met een vriendin van mij. we liepen op het station en opeens zagen we de Kiko. Ik had het wel eens gezien op tumblr of instagram, maar ik was er nog nooit in het echt geweest. Ik heb niet veel gekocht omdat ik eigenlijk niets nodig had:)

image7

Dit zijn de dingetjes die ik gekocht heb.

image8image5

Ik heb deze oogschaduw gekocht. omdat ik niet echt van hele knallende oogschaduw houd, heb ik voor een simpel kleurtje gekozen.  het is kleur 139. op de beschrijving staat dat het een ombre kleurtje is.  de oogschaduw is heel licht en valt niet heel erg op. je ziet wel de glitters. Erg fijne oogschaduw!

image4

en ik heb nog deze 2 nagel lakjes gekocht. Ze zijn allebei verstevigend en verhardend.  het bruinige kleurtje is nummer 303 en het blauwe kleurtje is nummer 525. ik vind deze kleurtjes heel erg mooi en ze blijven lang zitten!

hier zie je de 2 kleurtjes misschien wat beter! image2

dit is wat ik gekocht heb bij de Kiko! het is echt een geweldige winkel dus ga er eens heen:) ( het zit gewoon op het  Amsterdam Centraal station)

kusjes Isa

